Twój koszyk jest obecnie pusty!
Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne!
Przeczytaj poniższe zasady, aby dowiedzieć się, jak działa proces zwrotów i reklamacji w naszym sklepie.
Wszystkie produkty dostępne w sklepie KeepKalm są tworzone na zamówienie specjalnie dla Ciebie. Oznacza to, że po złożeniu i opłaceniu zamówienia produkt trafia do produkcji i nie ma możliwości jego anulowania.
Z tego względu nie przyjmujemy zwrotów towarów, które nie posiadają wad – zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta.
Jeśli otrzymasz produkt z widoczną wadą, uszkodzeniem lub błędem produkcyjnym (np. zły nadruk, uszkodzenie mechaniczne, plama), skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
W wiadomości do nas prześlij:
Po weryfikacji zgłoszenia, jeśli wada zostanie potwierdzona, otrzymasz:
Reklamacje rozpatrujemy najczęściej w ciągu 5–7 dni roboczych, a nowy produkt wysyłany jest w standardowym czasie realizacji.
Jeśli zamówienie wróci do nas z powodu:
możemy ponownie wysłać paczkę po opłaceniu dodatkowych kosztów wysyłki. Jeśli paczka przepadnie z powodu błędu adresowego – nie ponosimy za to odpowiedzialności.
Masz problem z zamówieniem? Napisz do nas:
contact.keepkalm.pl@gmail.com